sekitar 2 thn lepas

entry ni berbaur foto semata-mata
saje godek2 hp tengok tang foto tu kan
tak sangka banyak jugak gambar nya
ada lah tak sampai 60 keping..
aku kata byk sbb aku jenis jarang sgt guna hp utk amik gambar.
kalu tak silap ni gambar2 sekitar 2 thn lepas kot
yelah..dah hp pun ortodok
sebetulnya gambar2 budak masyam berdua tu je pon

kt muara ikan bakar, tg harapan

kat klinik, tunggu turn nk jumpe doktor.
demam pun still bleh meronggeng ngn doremon

tumpang peluk big bear kt sogo masa x-mas last year

dan posing di pokok x-mas yg bling2 juge

hosp. pakar perdana, kb. faris tunggu turn nak kena xray

vromm2..semedang kena paw ngn ini budak kalu bawak dia p tesco

farisya melawat kandang kucing kt umah nenek muar

kt P.D last year

berpeluh2 exercise kt area umah

anak semangat

bapak lagi semangat time ktan masuk final hari tu

cuti kt P.D bawak Yani, bibik lama yg dah balik indon

kenangan langkawi trip june 2010

skang ni aku tengah dlm proses nak mencarik bibik baru sebab bibik skang ni diserang sakit misteri yg aku pun tak tau bile dia bleh pulih dan bekerja semula.
semalam tak semena-mena aku kena amik E.L sbb ketiadaan dia
dan jugak sbb faris demam + muntah2.
hari ni dan besok iwe kena jadik pak bibik pulak.
tulat dan hari2 seterusnya kitaorg tak pikir lagi cane.
dugaan..
Tuhan kan duga kita dgn macam2 cara
ngn bibik nye satu hal
ngn penyakit satu hal
aku bleh kata bln lepas bulan sakit pun ye jugak
ape tidak nya, paling la kerap kitorg melawat klinik
budak berdua tu demam, baik, demam, baik...
faris je bulan lepas sampai 3 kali demam
sekolah pun cuma pegi bape hari je
si adik plak dah syok cuti sbb demam sampai kena sindrom xmo pegi skolah dah
malam nak tido je kuar statement..
"ibu, besok adik cuti kan, tak payah skool"
amboih.. sedap nye ayat penyata dia kan..
nak bangun pagi punya la liat
puas aku pujuk macam2 cara
dia punya nak pakai baju tu makan masa berejam lamanye
kalu la tak sabar2 mau je kena bius ngn mak dia ni tiap2 pagi
tapi sabar je la kan..
again...dugaan...


0 comments: