oh m.nasirku...

eh tak, aku tak suka sgt kat m.nasir pun.
iwe je yg obses ngn lagu2 dia.
suke sampai tahap sanggup simpan koleksi lagu2 dia dr dulu sampai latest, dan hapal.
tp yg aku nak cite ni takde kena mengena pun ngn m. nasir.

sabtu last week company iwe buat dinner.
malamnya nak dinner, petang tu baru dia bagitau aku tema dinner tu ala2 60an, retro gitu.
aku dok bayangkan kalu retro tu suar bell bottom, kemeja petak2 pastu pakai cermin mata besar, bling2 bagai.
mana lah nak gagau sume tu kan. dia pun satu last minit baru nak bgtau.
so, merangkap perunding imej tak bertauliah di hari kejadian, aku paksa dia pakai kemeja bunga2 zaman tok tandun yang beli kat langkawi 5 thn lepas sebab mmg takde baju lain yg sesuwai.
memandangkan dia kata nak masuk karaoke contest nyanyi lagu m.nasir, so aku cakap kat dia abaikan je la tema 60an tu, kira baju style ala2 m.nasir la tp kat belakang cam nak mati aku gelakkan dia. klakar...mmg lari tema
tapi...dlm pada lari tema tu pun, iwe sms dia kata dapat no 4 best dress. biar betol... aku rasa mesti yg organise best dress contest tu main tangkap muat je. tu yg dia dpt gak kot.haha

ko ada brani nak dressing cam ni? mantop...
juwita....menangis m.nasir tengok ko nyanyi bang oi
tapi......yang paling aku tak sangka balik dr dinner tu dia tunjuk aku envelop ni

haha..champion siot! dptla voucher rm300, berbaloi2

aku cakap kt dia dia menang pun sebab nasib baik je tak pun yg lain tu mmg stok suara ke laut. dengki kan aku? haha
tapi yg tak brape nak nasib baik time lucky draw. punya lah banyak hadiah grand2 tp dia cuma dapat hamper je. citt...

tapi, nasib baik hamper tu tinggi sket dr farisya

aku bukan ape, saje tumpang hepi tengok org lain ada dinner la, ada family day la, ada company trip la sebab nak harap company yg aku kije ni ibarat bermimpi di siang hari la jawapnye..

oh, hampir2 lupa plak aku nak ucapkan berbanyak terima kasih jugak kat en iwe aka abg m.nasirku ini sebab sudi menggantungkan gambar2 yg tak seberapa kt bilik budak berdua tu. ni kes berangan nak deco2 umah la ni. berangan la dari dulu sampai skang tapi buatnya tak jugak. actually gambar2 tu dah lama terperap tak digantung sebab iwe takde masa nak mendrill. so, pagi ahad tu aku paksa gak dia buat. dan lihat la hasilnye..

-


-


-


-
ni kat bilik faris

bilik makcik kecit

kat hall atas

tu pun sebab minggu sebelumnya tu kitaorg p ikea. tu yg beli stok frame yg murah2 kt sana. dah alang2 ke sana belikan jugak lampu tido bunga yg melekat kat dinding tu utk makcik kecit tu. sebab kat bilik faris dah lama ada, so fair la kan. tu baru cara2 anak 2 kalu anak 4 besok tak tau la cane gayanya nak deco bilik sengsorang.
dah tu je nak cite. ape pun tq so much la abg m.nasirku...

0 comments: