cuti2 kt PD

ni pic masa pegi holiday kt P.D tahun lepas. rasa dlm bulan 5 thn lepas kot.. haha gile lama.. dah 9 bln tu, kalu pompuan ngandung dah beranak dah. dah dok opis baru ni blum dapat mood lagi nak stat kije..haha sukati tau statement aku. so dlm pada nak mencarik mood dan aura di tempat kije baru ni saje la aku belek2 file lama tu yg terjumpe pic2 ni. x kisah la kan, belog aku, sukati aku la nak post ape pon, even benda dah basi pon sape la yg kesah kan.. (jgn la pasan, xde sape nye dok nengok belog ko senah oiii)
at least, nnti dah tua2 bleh gak aku tengok balik buat kenang2an

nak gak posing anak banak walaupun kusi tu cuma muat2 bontot je

fewitt..feeling mude belia balik bila tengok gambo nih


eh x bleh blah la cik senah ni siap bertopi2 dok posing dlm kolam



hepi family..mudah2an sampai bebila


nak naik banana boat tak kesampaian sebab x bwk baju spare


last2 naik menatang ni je la, namanye speedboat tp 3 kali ganda lagi laju speedboat kt langkawi compare ngn yg ni. klaka tau kalu ingat balik, aku siap nak nangis suruh budak bawak boat tu patah balik. tp yg ni tak ganas mana, siap bleh posing sambil sengih lebar lagi



port wajib singgah kalu tak sampai sudah dia buat muka kesian dok intai dr dlm bilik

ngn anak dara aku. nak check out dah

0 comments: