dah macam bola

aku kena pindah tempat kije lagi.

actually, arahan pindah tu aku dpt sebelum cuti raya cina lagi
tapi siap buleh mintak pospone
so, today berbondong2 la aku
mengangkut barang ke tempat baru (baru la sgt..)
ya ampuunnn..
dah macam bola
ditendang sana sini
tapi takpe lah
sabar je la cik senah
kalu tak memikirkan yg aku punya
hutang yg perlu dilangsaikan tiap2 bulan
dan punya anak yg dah pandai mintak jajan
lama dah aku benti kije
tapi hidup bukan selalu seindah mimpi
dan ape yg kita jangka tak selalunya terlaksana
so, whatever it is, be strong mommy coz..
aku tau, AKU BULEH!!!

fyi - aku tgh ting tong..

1 comments:



Mazni said...

nyah, ko pindah mana? bkn ari tu dah p tmpt keja baru...
sama la aku nyah,bosannya idup jadi kuli orang nih, klu tak sbb utang segala, dah lama dah aku bukak payung jual nasi lemak kot...sabar ler..mudah2an dipermudahkan segala....aminnn