anak dan bapak


aku jumpe gambar ni masa mengemas bilik yg dah jadik cam stor masa balik kelantan,
lama dulu dah.
cuma baru2 ni belek album masa mengemas rumah hari tu, terjumpa balik gambar ni.
masa mula2 jumpe gambar ni dulu aku punye la belek
anak sape la yg bersweater merah yg ala2 tak bleh nak dikenal pasti laki ke pompuan ni
kt belakang gambar tu ada date 15.3.1981.
aku kira2 time ni dia umur 5 thn camtu.
aku dah agak dah gambar sape tapi saje aku tunjuk kat iwe dan buat2 tanya dia sapekah gerangannya.
nyampah tau aku.
aku tanye sket tp dia punye cite panjang berjela.
siap ckp dulu dia sekolah tadika kt sekolah omputeh sbb ada rupe mat salleh.
hampasss..takde kena mengena kan?
ade aku kesah ke bang ko sekolah mat salleh ke sekolah pondok sekali pun.
tp kan bang.
kalu gen ko kuat, mesti budak berdua tu ada harapan berhidung mancung cam ko, ini...nan ado. dua2 ghupe aku, muke jawa. sah! gen aku yg dominan..haha



anak2 bapak yg ikut rupe mak, pic taken masa si abg dan adik umur 3 thn.










0 comments: