cite pasal weekend

haluu...

baru la tingat nk hapdet belog. dah seminggu tak berusik.
haha..konon pasang angan2 nk hapdet belog hari2.. tp biase la
typical me..malas je lebeh.

ok, ni cite weekend ari tu.
celik2 je mata, en suami ajak p mid valley
(takdelah celik2 mata, lepas dah mandi sume)
tp aku rasa dia ajak2 ayam je
sbb normally weekend siang kitaorg jarang kuar sbb lebih suke dok umah je.
sbb time ni lah aku nk masuk dapur..praktik skil masak2 aku
tp ahad lepas tak begitu, dgn skali ajak je trus aku tukarkan baju budak berdua tu.
haha..padan la muke kan sape suruh, aku dah la lama tak p mid valley tu.
so, sampai sana dah kul 2 ptg (yelah, bgn tdo pon dah pukul 10)
pusing2 cari parking pon dah setengah jam.
sampai2 trus la carik port nk makan sbb dah lapar.
dah kata weekend haruslah byk tpt makan full kan, so kitorg mkn kt popeye je.
ok la janji kenyang..


si abg buat muke tak sabar nk makan

lepas tu masuk jusco carik baju budak berdua tu sbb byk suar diaorg dah kontot sbb budak berdua ni memanjang bagai juara. hasil carian - si abg dpt la 2 helai suar, adik dpt baju sepasang ngn skirt, abes la gak 200++, tu pon nasib baik tgh sales.

ok, bebudak done, mk budak punya turn plak. aku tak plan pon nk beli apa2 plus nk shopping apa lah sgt gaji tak kuar lagik. tp stumble upon these kiut shirt kt pdi. cannot resist sbb sgt sukee.. so terbeli la jugak.

pastu en suami ajak masuk metrojaya. rupe2nya dia nk beli suar slack kije.
katanya slack yg dia pakai skang ni byk yg dah mengetat kt pinggang.
hehe...cam tak pecaya je laki aku dah boncit, sbb aku tgk selim je dia.
tak smpai setengah jam dia dah berjaya ngn hasil rembatannya.

sblm blk tu singgah mcd tapau GCB 2 set utk yani n my sister kt umah.
sampai umah pon dah nk maghrib. mandi2 sume then kul 10 kuar anta my sis
blk umah sewa dia.

dah...tu je nk cite

till then, bubye

0 comments: