farisya 3rd bday


4 nov 2010,


meningkat setahun lagi umur mak cik kecik kesayangan aku ni. perangai dia mengalahkan mak nenek dah skang. tp alhamdullilah aku bersyukur dari 1st day she was born sampai la skang ni, byk benda aku belajar dr dia, membesarkan anak satu perkara tapi nak mendidik dia menjadik "orang" tu yg lagi banyak cabarannya. motherhood is a neverending job kata orang, aku akui memang penat jadik mak orang, tapi aku bahagia tengok dia membesar.. tapi lagi bahagia jadik mak cik kecit ni. mana tak nye pagi celik2 je mata takmo mandi tp demand susu sambil tengok katun, layan katuunnn je sampai ke petang, pastu petang bila ayah dia balik kije, sure tunggu depan gate nak round2 naik moto tak pun pegi playground. best kan jadual dia hari2. takpe lah aku bagi chance sampai ujung tahun ni je. pastu insyaallah, tahun depan bleh sekolahkan dia. dah cukup la dia menghafal sume cite katun kt channel 613 tu.

so, to my always little gurl yg busuk bacin ni, ibu doakan adik sentiasa diberikan kesihatan tubuh badan yg berpanjangan dari Allah S.W.T, jadik gud girl yg buleh protect abg faris dan pembuli gak at the same time dan doa ibu agar adik jadik anak solehah dunia akhirat.

pendek kata, sebagai ibu bukan stakat hari ni, tapi hari2 aku sentiasa mendoakan yg terbaik untuknya..

0 comments: